Reklamacje i zwroty

Odbiór przesyłki

W chwili odbierania przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa ona zniszczeniu podczas transportu. Jeżeli opakowanie produktu jest uszkodzone, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Paczkę można otworzyć w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzeń należy sporządzić protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.


Gwarancja
 
Produkty sprzedawane w sklepie Geroy.pl posiadają gwarancję. Jej opis znajduje się na karcie gwarancyjnej dołączonej (wraz z instrukcją obsługi) do produktu. Gwarancja, której okres wynosi dwa lata od daty zakupu, ważna jest w Polsce – wraz z oryginalnym dowodem zakupu. Warunkiem przyjęcia gwarancji jest dostarczenie produktu w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu. Gwarancja traci ważność w następujących przypadkach: zakończenia okresu gwarancji, unieważnienie karty gwarancyjnej, wprowadzenia zmian konstrukcyjnych oraz stwierdzenia jakichkolwiek innych nieautoryzowanych ingerencji, uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, w tym uszkodzeń mechanicznych, a także dostarczenia urządzenia bez dowodu zakupu.


Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktu lub niezgodności z jego opisem, prosimy o wniesienie reklamacji. W tym celu należy odesłać do nas produkt (w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu) wraz z pisemnym oświadczeniem, zawierającym: opis szczegółowych powodów reklamacji, proponowaną formę rekompensaty, pocztowy adres zwrotny, adres e-mail, numer telefonu oraz numer rachunku bankowego osoby, która zakupiła produkt. Do przesyłki należy również dołączyć dowód zakupu (fakturę VAT). W ciągu czternastu dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy (telefonicznie lub e-mailowo) o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia podjęcia decyzji wykonamy naprawę reklamowanego towaru, prześlemy nowy egzemplarz lub dokonamy zwrotu pieniędzy – w kwocie równej cenie zakupionego produktu – na rachunek bankowy lub kartę. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, przekażemy uzasadnienie decyzji oraz odeślemy (na nasz koszt) reklamowany przedmiot. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt.


Zwroty i wymiany
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zawierania umów na odległość, w ciągu dziesięciu dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru można dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli sprzedaży osobie fizycznej, dokonującej zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Produkty podlegające zwrotowi bądź wymianie muszą być w stanie kompletnym i niezmienionym, nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w oryginalnym opakowaniu. Produkty nie spełniające tych warunków nie podlegają zwrotom oraz wymianom.

W przypadku chęci dokonana zwrotu bądź wymiany, prosimy o odesłanie do nas produktu (w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu) wraz z pisemnym oświadczeniem, zawierającym: chęć zwrotu  towaru bądź wymiany na inny (wraz z podaniem, na jaki – posługując się jego nazwą lub kodem), pocztowy adres zwrotny, adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku dokonywania zwrotu – również numer rachunku bankowego osoby, która zakupiła produkt. Do przesyłki należy także dołączyć dowód zakupu (fakturę VAT). W ciągu trzech dni roboczych od otrzymania przesyłki sprawdzimy stan przesłanego produktu (obejrzymy go pod kątem ewentualnych śladów użytkowania i uszkodzeń mechanicznych). Jeżeli nie dostrzeżemy przeciwskazań do wymiany lub zwrotu produktu, w ciągu kolejnych siedmiu dni roboczych prześlemy (na nasz koszt) nowy egzemplarz lub dokonamy zwrotu pieniędzy – w kwocie równej cenie zakupionego produktu – na rachunek bankowy lub kartę. Jeżeli prośba o zwrot lub wymianę zostanie odrzucona, przekażemy uzasadnienie decyzji oraz odeślemy (na nasz koszt) dany przedmiot do kupującego. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt.


Ważne informacje dotycząca przesyłki produktów podlegających reklamacji, zwrotowi lub wymianie

Prosimy o wzięcie pod uwagę faktu, że odsyłanie produktów odbywa się na Państwa ryzyko oraz koszt. Sugerujemy więc wybór pewnego sposobu dostarczenia przesyłki.

Prosimy nie wysyłać do nas przesyłek za pobraniem, ponieważ nie dysponujemy technicznymi możliwościami odbioru tego typu paczek.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl